Sisustus1

Referenssi

Sisustus1

Asiakas

Sisustus1

“Tagomon toiminta ja referenssit saivat meidät kiinnostumaan palveluistanne”

Sisustus1.fi tavoitteena on tarjota laadukkaimpia mahdollisia tekstiilejä kotiin heille, jotka haluavat arkeen hieman luksusta.

Kaikki tietävät, kuinka hyvältä tuntuu nukkua laadukkailla vuodevaatteilla. Sisustus1 keskittyy tarjoamaan asiakkailleen luksustason kokemuksen omassa kodissa monipuolisen, nukkumisen tuotteisiin erikoistuneen, verkkokaupan valikoiman kautta. Espoosta käsin toimiva perheyritys on luonut No Problem Hotel Lux -brändin, jonka lisäksi verkkokaupasta löytyy useita tunnettuja Premium tason kuluttajabrändejä, joista asiakkaat voivat valita mieleisensä.

Markkinointijohtaja Patrik Lauhaluoma kertoo, että verkkokaupan tyypillinen asiakas on keski-ikäinen nainen.

“Analytiikasta pystymme kuitenkin huomaamaan, että ostaminen jakaantuu lähes 50/50 naisten ja miesten kesken. Tästä voidaan päätellä, että perheessä päätetään yhdessä siitä, millaiset tuotteet kotiin halutaan. Myydyimmät tuotteemme löytyvät No Problem Hotel Lux -sarjasta.”

“Olimme täysiä amatöörejä Google-mainostamisessa”

“Meillä oli kesällä 2021 sellainen tilanne, että teimme itse hyvällä menestyksellä mainontaa sosiaalisessa mediassa, varsinkin Facebookissa. Googlen puolella olimme täysiä amatöörejä. Tuntemattomaan kumppaniin sitoutumista ei helpottanut, että meidän yrityksellämme oli huonoja kokemuksia ulkoistetusta Google-mainonnasta. Tagomon toiminta ja referenssit saivat meidät kuitenkin kiinnostumaan, kun Alex Knieling soitti ja ehdotti yhteistyötä.”

“Halusimme pitää markkinoinnin kulut mahdollisimman pieninä”

Lauhaluoma tunnustaa miettineensä kulurakennetta.

“Totta kai mietimme, miten saisimme pidettyä kulut pieninä ja kokonaispääoman tuoton (ROA) korkealla. Tagomon Google Pilotin tulokset avasivat meidän silmät niille mahdollisuuksille, joita kaipasimme. Oli helppoa luovuttaa myös sosiaalisen median mainonta Tagomon käsiin, kun myös Some Pilotti toi paremmat tulokset joihin olimme itse päässeet. Maksamme teille mielellään työstä, sillä kampanjat toimivat selkeästi paremmin.”

“Pääsemme osallistumaan itse mainonnan tekemiseen”

Turhat kulut on karsittu ja Lauhaluomalle jää nyt enemmän aikaa yrityksen toiminnan kehittämiseen. Sisustus1 hyödyntää tällä hetkellä mainonnassa Googlen eri kanavia, Facebookia sekä Instagramia.

“Haluamme osallistua markkinointiin ja tuoda oman tietotaitomme mukaan. Tuotamme kaiken materiaalin itse, sillä meillä on paras tieto siitä, millaisilla teknisillä tiedoilla ja argumenteilla tuote myydään. Alex ja markkinoinnin strategi Mikael Lahtinen tekevät itse työn ja raportoivat kampanjoiden kulusta. Kerätyn datan perusteella sitten tiedetään, mitä pitää kehittää ja mihin suuntaan markkinointiviestintää tulee viedä.”

Lauhaluoma kiittää Tagomoa läpinäkyvyydestä. “Seuraan verkkokaupan analytiikkaa aina, kun siihen jää aikaa. Tagomon tuottamat raportit ovat todella selkeitä ja kattavat kaiken oleellisen tiedon, joten minun ei tarvitse pelätä yöunien menettämistä.”

“Tämän vuoden kehityskohteena on markkinoinnin automatisointi”

Onnistuneet pilotit johtivat siihen, että Googlen ja sosiaalisen median mainontaa jatkettiin kuukausilaskutuksella kanavissa, jotka tuottavat Googlen osalta noin 500 % ja somen osalta jopa 800 % kokonaispääoman tuoton (ROAS). Tagomo toteuttaa Facebookiin full funnel -mainontaa, joka sisältää liikenteen kasvattamista, kaksoisolentokohderyhmien luomista, remarketing-mainontaa sekä erittäin toimivaa suoramarkkinointia.

Markkinoinnin automaatio näyttelee isoa roolia tulevaisuudessa ja on meidän seuraava askel yhteistyössämme. Alex on jo avannut mahdollisuuksia, joita Tagomon kumppanuus HubSpotin kanssa voisi tarjota meille. Avaamme pian uudet liiketilat eli sitäkin pitää miettiä, miten tätä hyödynnetään mainonnassa.”

“Tagomo tuottaa hyviä sesonkikohtaisia kampanjoita. Saan aina nopeasti vastauksen kysymyksiin jonka lisäksi annatte meille asiallisia ja uusia kehitysideoita verkkokaupan kehittämiseen. Suosittelen Tagomoa ehdottomasti muille yrittäjille!”

Kotisivut

www.sisustus1.fi

Jaa referenssi


Yksi tärkeistä tavoitteistamme on tehdä markkinoinnista ja mainonnasta ymmärrettävää

Me avaamme sinulle digimaailman salat ja tavat markkinoida tuloksekkaasti.

Ota rohkeasti yhteyttä ja kysy lisää!

Tagomo Pilotti

Selvitämme parhaat
mainoskanavat
yrityksellesi

Lue lisää ›

Google-mainonta

Mitä kaikkea
Google-mainonta
tarkoittaa?

Lue mainonnasta ›

Sosiaalisen median mainonta

Tuntuuko
somemainonta
vieraalta?

Me autamme ›

LinkedIn-mainonta

Tavoita
yrityspäättäjät
tehokkaasti

Tutustu tarkemmin ›

Pikayhteydenotto

Jätä yhteystietosi, soitamme sinulle ensi tilassa!

Soita Postia