Asiakas
Goodio
“Tagomo-yhteistyö on ollut avointa ja mutkatonta – tästä voi kasvaa pitkäikäinen kumppanuus”
Suklaatehdas Goodio on saanut Tagomolta apua verkkokauppansa kehittämiseen.
Goodio on pääkaupunkiseudulla toimintaansa pyörittävä suklaatehdas, jonka herkulliset, vegaaniset luomusuklaat valmistetaan alusta alkaen käsityönä. Suklaat matkaavat Vantaalta yli kymmeneen maahan ympäri maailmaa.
“Kun aloimme pohtia verkkokauppamme kehitystä, tiesimme tarvitsevamme avuksemme jonkun luotettavan ja osaavan kumppanin”, kertoo Goodion luova johtaja Taru Pilvi.
Tagomo-yhteistyö alkoi hyvissä ajoin ennen Goodion pääsesonkia, joulua. Mainonta aloitettiin Tagomon Pilotilla, joka avaa kaikki Googlen markkinointikanavat ja mittaa, miten eri kanavat tukevat asiakasyrityksen liiketoimintaa.
“Pilotti oli meille tosi tärkeä, koska huomasimme sen ansiosta hyvin olennaisia, mutta helposti korjattavissa olevia puutteita ja virheitä, joita verkkokaupassamme oli.”
Esimerkiksi verkkokaupan viestintä, tuotekuvaukset ja muun muassa maksamiseen liittyvät tekniset asiat kokivat korjausliikkeen Google Pilotin ansiosta.
“Kaikesta huokui alusta saakka ammattimainen ote ja Tagomo vaikutti jo ensi hetkillä kumppanilta, joka osaa auttaa meitä tunnistamaan omat puutteemme ja kehittää niitä yhdessä kanssamme”, Taru Pilvi kehuu.
Pilvi kertoo, että Tagomon avulla Goodio on oppinut myös itse kehittämään ja parantamaan omaa toimintaansa.
“Tagomo on osannut todella hienosti opettaa ja kertoa normaalin ihmisen sanoin, mistä eri asioissa on kysymys. Yhteistyö on ollut todella avointa, mutkatonta ja myös yhteydenpito on ollut sujuvaa.”
Hän toteaa Tagomon osaamisen sopivan hyvin erilaisille ja erikokoisille yrityksille.
“Nyt kun saamme Tagomolta apua suklaan megasesonkiin eli jouluun, uskon, että tästä voi kasvaa pitkäikäinen kumppanuus”, Taru Pilvi suunnittelee.