Asiakas
Hjallis Harkimo
"Tagomo oli vakuuttava projektin alusta loppuun"
Tagomon tiimi sai tehtäväkseen kansanedustaja ja Liike Nytin puheenjohtaja Hjallis Harkimon henkilöbrändisivuston. Jo ensimmäinen vedos vastasi Harkimon toiveisiin täydellisesti.
Tämä projekti alkoi eduskuntatalosta. Elettiin syksyä 2022, kun Tagomon avainasiakaspäällikkö Emma Lehtisaari meni tapaamaan kansanedustaja ja Liike Nytin puheenjohtaja Hjallis Harkimoa.
“Minulla ei ollut minkäänlaista omaa henkilösivua ennestään ja ajattelin, että jotakin pitäisi tehdä. Vakuutuin Tagomosta, koska yrityksen toiminta vaikutti hyvältä ja homma hyvin hoidetulta”, Harkimo sanoo.
Harkimo vaikuttui erityisesti Tagomon referensseistä.
“Tykkäsin oikeastaan niistä kaikista, kotisivut olivat tosi hyvännäköisiä.”
Harkimo sanoo, että Tagomon toiminnasta tuli alusta saakka asiantunteva vaikutelma.
“Tiimi oli vakuuttava ja tapaamisista jäi hyvä fiilis. Huomasin, että nämä ihmiset todella tietävät, mistä puhuvat”, Harkimo kertoo.
Kun pohjakartoitus oli tehty, kuvamateriaali valikoitu ja Tagomon copywriter Juulia Nevala oli haastatellut Hjalliksen ja hänen läheisensä tekstisisältöjä varten, alettiin kasata henkilöbrändisivuston vedosta. Visuaalisesta toteutuksesta vastasi graafikko Niko Vartiainen.
“Tykkäsin heti ensimmäisestä vedoksesta, enkä kaivannut siihen mitään muutoksia. Tagomo oli saanut hyvin kiinni kokonaisuudesta. Se on kaikista tärkein.”
Harkimo sanoo haluavansa laajentaa sivustoa tulevaisuudessa, mutta ne suunnitelmat ovat vielä työn alla.
“Palaute on ollut tosi hyvää, kaikki tykkäävät uudesta sivustani. Eniten sitä on kuvailtu selkeäksi”, Harkimo kertoo.
Hän kannustaa myös muita rakentamaan kotisivut henkilöbrändinsä ympärille.
“Kyllä sellainen infokanava pitää tänä päivänä olla. Jos haluaa hyvät sivut, niin Tagomo osaa sellaiset tehdä. Tämä tiimi oikeasti tietää, mitä tekee.”