Asiakas
KTI-Laskutus
"Saan Tagomolta aina viime käden tietoa ja uusista ratkaisuista kerrotaan, kun niitä voidaan hyödyntää olemassa olevan markkinoinnin lisänä"
Hyvä markkinointikumppani taipuu toisen kykyyn tehdä markkinointia. KTI-Laskutus sai välittömästi parempia tuloksia yhteistyön alussa.
KTI-Laskutus on turkulainen täyden palvelun rahoitus- ja saatavienhallintapalveluihin erikoistunut yritys, joka tarjoaa laskurahoitusta yrityksille. Laskurahoitus tehdään asiakkaalle helpoksi integroitumalla asiakkaan käyttämään taloushallinnon järjestelmään. Laskurahoituksella avulla yritys saa heti rahaa kassaan, joka helpottaa esimerkiksi urakoiden vastaanottamista, tarvikkeiden hankkimista ja palkkojen maksua. Laskurahoitusta käytetään usein myös kasvun välineenä.
“Haluamme olla asiakkaillemme automatisoitu ja huomaamaton kumppani”, Myyntijohtaja Sami Saarenpää pitää tärkeänä, että asiakkaille vastataan nopeasti ja heidän tarpeisiin reagoidaan pikaisesti. “Emme oleta tietävämme, mitä asiakas tarvitsee. Meille on tärkeää tuntea asiakkaidemme liiketoimintaa, heidän kilpailutilanne ja ennen kaikkea heidän omat asiakkaat. On tärkeää kuunnella asiakasta, jotta voimme tehdä juuri ne toimenpiteet joita hän tarvitsee.”
“Olen tutustunut itse mainonnan tekemiseen ja toteuttamiseen, mutta aikani ei vain riitä siihen, että opettelisin jatkuvasti lisää"
Positiivinen asiakaskokemus on kaiken ytimessä. “Päädyimme vaihtamaan kumppania, sillä halusimme saada ison talon tietotaidon käyttöön. Oma näkemykseni on se, että mitä enemmän asiakkuuksia kumppanillani on, sitä paremmin mainonnan ammattilaiset oppivat ylläpidettävistä kampanjoista ja tieto ei pysy yhden ihmisen takana."
Keväällä 2021 Tagomolla tehdyn auditoinnin jälkeen havaittiin, että KTI-Laskutuksen kotisivuilla olevaa chatbottia ei oltu kytketty analytiikkaan eikä siitä saatu irti elintärkeää dataa. Chatti on ainoa yhteydenottokanava yrityksen kotisivuilla. “Juteltuani teidän tuotantojohtaja Anton Huovilan kanssa minulle selvisi, että chatin saa ongelmitta kiinni analytiikkaan ja siitä saa juuri sitä tietoa, mitä myyntimme kaipaa. Botin toiminta räjähti käsiin, kun Tagomo suositteli mainosbudjetin kasvattamista pilotin aikana. Koimme saaneemme asiantuntevaa ja asiakkaan tarpeisiin pohjautuvaa palvelua, joten oli vaivatonta siirtyä kuukausilaskutukseen”, Saarenpää hehkuttaa.
KTI-Laskutuksen kotisivujen kävijämäärä on kasvanut 50% yhteistyön aloittamisen jälkeen
Onnistuneen Google-mainonnan pilottijakson jälkeen Sami päätti siirtyä kuukausilaskutuksen puolelle ja jatkaa hyvin alkanutta yhteistyötä.
Pilottijakson aikana testattiin Googlen eri kanavia uusasiakashankinnassa ja bränditietoisuuden kasvattamisessa. “Tunnettuus kasvoi jo Tagomo Pilotin aikana, kuten kävijämäärät kotisivuilla. Mikä parasta, myös yhteydenottopyynnöt ja suorat tarjouspyynnöt ovat kasvaneet räjähdysmäisesti yhteistyön aloittamisen jälkeen”, Saarenpää kiittää.
KTI-Laskutukselle toteutettavassa mainonnassa hyödynnetään kaikkia Googlen kanavia, kuten hakusanamainontaa, displayta, discoverya sekä remarketing -mainontaa.
"En kaipaa viikottaisia palavereita kumppanin kanssa, ellei siihen ole hyvää syytä. Koen olevani asiakkaana helppo, vaikka välillä pyydänkin teiltä nopeita ad hoc toimia kampanjoita koskien. Minua ei kiinnosta kauniit ja visuaalisesti näyttäviksi rakennetut raportit, vaan aito kohtaaminen toisen ihmisen kanssa. Siinä Tagomo onnistuu erinomaisesti ja saa täydet pisteet asiakkaan palvelemisesta.”
“Olemme olleet yrityksen toiminnan alusta alkaen erittäin aktiivisia sosiaalisessa mediassa"
"Oli selvää, että onnistuneen Google markkinoinnin jälkeen Tagomo saa tuottaa mainontaa meidän sosiaalisen median kanaviin jota emme itse ehdi toteuttamaan. Omien kiireiden takia emme ole vielä päässeet pitämään aloituspalaveria kampanjan sisällöstä kanssanne, mutta tälle on nyt löydyttävä aikaa. Meidän palveluista ollaan tällä hetkellä erittäin kiinnostuneita, sillä korona aiheuttaa monenlaisia paineita kassankierron nopeuttamisessa.”
"Olen suositellut teitä jo monelle kumppanille sillä uskon, että markkinoinnin tukena pitää olla hyvät suositukset"
Millainen on hyvä markkinointikumppani? “Hyvä markkinointikumppani taipuu toisen kykyyn tehdä markkinointia. Tiedämme, mitä haluamme, joten kumppanin pitää pystyä taipumaan samalle tasolle. Meillä on oma graafinen ohjeistus ja idea siitä, miltä mainoksen tulee näyttää. Tagomo tuottaa teknisen puolen juuri niin kuin ostaja toivoo. Tagomo selvästi tuntee asiakkaansa, meidän liiketoiminnan sekä meidän asiakkaat tarpeineen.” Saarenpää kiittelee.
Kysyimme Samilta, voisiko hän suositella Tagomoa muille yrittäjille. “Ehdottomasti! Meitä kehutaan paljon keskusteluissa joten on luontevaa tehdä samaa kumppaneillemme, kun heistä pyydetään lisätietoa ennen yhteydenottoa.”
Seuraamme suurella innolla KTI-Laskutuksen sosiaalisen median pilottijaksoa ja brändin kehittymistä uusissa kanavissa. Kiitämme Samia tähänastisesta yhteistyöstä ja toivomme heille menestystä vuodelle 2022.