Kaarinan Varaosa

Referenssi

Kaarinan Varaosa

Asiakas

Kaarinan Varaosa

Lukuaika

~2min

”Nyt on sellainen yritys, jonka kanssa tekee mielellään yhteistyötä”

Kaarinan Varaosan kotisivu-uudistus sekä Googleen rakennettu markkinointipolku avasivat portit laajemmalle asiakaskunnalle. Kenties tärkeintä yrittäjä Tomi Salmiselle on kuitenkin se, että Tagomolla tietää, kenen kanssa asioi.

Oskari Heinon ja Tomi Salmisen Kaarinan Varaosa on Turun seudun korjaamoiden ja autoilijoiden mekka: Maahantuojista ja suurtukuista riippumaton autovaraosaliike, joka tarjoaa myös huoltopalveluita. Kaksikko tarttui perinteikkään yrityksen ohjaimiin vuonna 2022, mikä oli sysäys brändiuudistukselle.

Uuteen uskoon piti täten laittaa myös verkkosivusto. Aiemmat kotisivut olivat jo hivenen aikansa eläneet. Halusimme modernimman, omannäköisen sivuston”, kertaa Salminen. 

Sivuston toteuttajan valinta ei ollut vaikea, sillä Tomi Salmisen veli Joonas työskentelee Tagomolla web-kehittäjänä. Kotisivuprojekti käynnistyikin alkuvuodesta 2023.

”Sivuprosessi oli enemmän kuin helppo ja lopputulos erittäin hyvä. Joonaksella on silmää ja hän tiesi melkein puolesta sanasta, mitä tarvitaan tai miten jokin kannattaa toteuttaa.” 

Myös sisällöstä vastanneen Anna Voutilaisen tekstipuoli osui nappiin, ja asiakaspäällikkö Antti Meriläinen veti projektin sujuvasti läpi.

Vanhaan verrattuna sivusto on selkeämpi, kun ylimääräinen on karsittu pois. Uudet kotisivut ovatkin saanut asiakkailta palautetta muun muassa tyylikkäästä ulkoasustaan sekä helppokäyttöisyydestään. 

Tehokkaimmat vaihtoehdot tiskiin: Google Pilotilla selvitetyillä mainosmuodoilla potkua myyntiin

Nyt kävijät myös löytävät sivuille: aiempaa verkkosivustoa tai toimintaa ei mainostettu digitaalisesti, mutta uuden sivuston julkistuksen jälkeen Kaarinan Varaosalle rakennettiin markkinointipolku Google-ratkaisujen avulla.

”Antti otti yhteyttä ja kertoi mahdollisuudesta selvittää Google Pilotin avulla, mitkä mainosmuodot toimisivat meille parhaiten. Nyt käytössä on ollut jo lähes vuoden verran kolme parhaiten vetävää vaihtoehtoa.” 

Digimainonta on kaikkien mittareiden mukaan ollut kannattavaa: myynti on kasvanut yksityispuolella, eli juuri siellä, minne markkinointia on kohdennettu. 

”Tuloksia on tullut reilusti ja markkinoinnilla on siinä suuri osuus”, Salminen kiteyttää. 

Tagomolta hankitut palvelut: 

  • Kotisivut
  • Google pilotti

5 kk:n mittausjakson aikana 70 % kotisivujen kautta tulleista yhteydenotoista (388 kpl) tuotettiin Google pilotin avulla. 

Ihmisiltä ihmisille, ei yritykseltä yritykselle

Kaarinan Varaosa on asiakaslähtöinen liike, jossa asioidaan ihmisten, ei yrityksen kanssa. Tomi Salminen kertoo myös ostavansa tarvitsemansa palvelut mieluiten tämänkaltaisilta ihmisiltä. 

Siinä missä vanhaa toimistoa oli vaikeampi tavoittaa ja siellä yhteydenottoon vastasivat eri ihmiset, Tagomon oma yhteyshenkilömalli saa Salmiselta kiitosta: 

”Tagomolla on kasvot, ja meidän kohdallamme ne kuuluvat erityisesti Antille. Hänelle voi aina soittaa ja luottaa siihen, että hän hoitaa asiaa eteenpäin. Teillä tietää, kenen kanssa asioi.” 

Tagomoa yhteistyökumppanikseen pohtivalle Tomi Salmisella on rohkaiseva viesti: 

”Nyt on sellainen yritys, jonka kanssa tekee mielellään yhteistyötä. Toiminta on rehellistä. Kiteytettynä hieno paketti ja hyvä palvelu: vaikea keksiä mitään parannettavaa!”

Jaa referenssi


Yksi tärkeistä tavoitteistamme on tehdä markkinoinnista ja mainonnasta ymmärrettävää

Me avaamme sinulle digimaailman salat ja tavat markkinoida tuloksekkaasti.

Ota rohkeasti yhteyttä ja kysy lisää!

Tagomo Pilotti

Selvitämme parhaat
mainoskanavat
yrityksellesi

Lue lisää ›

Google-mainonta

Mitä kaikkea
Google-mainonta
tarkoittaa?

Lue mainonnasta ›

Sosiaalisen median mainonta

Tuntuuko
somemainonta
vieraalta?

Me autamme ›

LinkedIn-mainonta

Tavoita
yrityspäättäjät
tehokkaasti

Tutustu tarkemmin ›

Pikayhteydenotto

Jätä yhteystietosi, soitamme sinulle ensi tilassa!

Soita Postia