Asiakas
Susanna Laine
“Kotisivuprojekti oli huoleton ja helppo avaimet käteen -kokemus”
Tagomo toteutti Susanna Laineelle hänen toiveidensa mukaisen henkilöbrändisivuston. Laine kehottaa muitakin investoimaan henkilöbrändiinsä.
Venla-palkittu juontaja, toimittaja ja näyttelijä Susanna Laine tykästyi Tagomon tapaan toimia heti alkumetreillä.
“Kaikki oli alusta saakka ammattimaista ja selkeää. Tuli heti fiilis, että olette tehneet tätä aikaisemminkin. Tagomoon oli helppo turvautua”, Laine muistelee yhteistyön ensimmäisiä steppejä.
Hän sanoo myös referenssien tehneen vaikutuksen.
“Vaikka tekemänne kotisivut olivat keskenään todella erilaisia, ne kaikki osoittivat, että tekijöillä on tyylitajua.”
Susanna Laine kehuu koko kotisivuprojektin olleen hänelle varsin vaivaton.
“Prosessi oli huoleton ja helppo avaimet käteen -kokemus. Oli ihanaa, ettei minun tarvinnut tehdä itse kauheasti mitään."
Hän sanoo olevansa erittäin tyytyväinen lopputulokseen. Julkaistavaa versiosta ei tarvinnut hioa pitkään, sillä jo ensimmäinen vedos miellytti.
“Ensimmäinen ajatus oli, että hei mahtavaa. Värejä halusin hieman fiksata pastellisempaan suuntaan, mutta sekin sujui hyvin. Sivuilla yhdistyy kaunis ulkoasu ja hyvät tekstit”, Laine sanoo.
Lopputuloksen lisäksi hän kiittelee tekemisen ympärillä vallinnutta fiilistä.
“Tagomolaisten kanssa oli helppo toimia, palavereissa oli sellainen välitön tunnelma. Hyvien tyyppien kanssa on kiva tehdä töitä.”
Susanna Laineen uusi henkilöbrändisivusto on kerännyt kehuja myös muilta ihmisiltä.
“Yksi alalla työskentelevä kaverini laittoi heti julkaisun jälkeen viestiä, että onpa tosi upeat sivut. Olen muutenkin saanut paljon hyvää palautetta, esimerkiksi Instagramissa. Eniten kehuja kerää henkilöbrändisivun ammattimaisuus”, Laine kertoo.
Laine kehottaa muitakin investoimaan henkilöbrändiinsä, sillä se maksaa itsensä takaisin.
“Kotisivu lujittaa brändiä. Sivulla voi myös varmistaa, että netistä löytyy kaikki olennainen tieto itsestä. On iso etu, että Google-haussa nousee ensimmäisenä omat kotisivut, eivätkä esimerkiksi iltapäivälehtien otsikot ja keskustelupalstojen kommentit”, Laine pohtii.
Lisäksi henkilöbrändisivusto on oiva myyntikanava.