Autopeltikorjaamo Tapio Mattila

Referenssi

Autopeltikorjaamo Tapio Mattila

Asiakas

Autopeltikorjaamo Tapio Mattila

“Jokainen yrittäjä voi valita, haluaako vähän tuloksia itse tehtynä vai oikeita tuloksia ammattilaisen tekemänä”

Autopeltikorjaamoyrittäjä Mikko-Tapio Mattila halusi paikallisen markkinointikumppanin, joka todella osaa hommansa. Tagomo vastasi huutoon.

Paikallisuus ja ihmiset olivat tärkeitä tekijöitä porilaisen Mikko-Tapio Mattilan ostopäätöksessä, kun alettiin puhua hänen autopeltikorjaamonsa uusista kotisivuista. Porissa sijaitseva Autopeltikorjaamo Tapio Mattila Oy on yksi alan paikallisesti vahvimpia ja suurimpia toimijoita. Yrityksellä on jo yli 40 vuoden kokemus kolarikorjauksesta ja automaalauksesta.

“Emma Lehtisaari pystyi osoittamaan minulle ihan käytännön tasolla, millaisia näyttöjä Tagomolla kotisivujen saralla on. Konkretia ja tagomolaisten ammattitaito vakuuttivat”, yrittäjä Mattila kertoo.

Vaikka referenssit puhuivat puolestaan, Mattila myöntää ollessaan hieman huolissaan siitä, paljonko kotisivuprojekti haukkaisi häneltä aikaa.

“Aika on yrittäjälle arvokas resurssi. Tässä projektissa palavereja oli siedettävän vähän.”

Mattila kiittelee kotisivun vedospalaveria, jossa hän pääsi käymään valmiin tuotoksen läpi avainasiakaspäällikkö Lehtisaaren kanssa kasvotusten Porin konttorilla.

“Siinä käsiteltiin tosi ymmärrettävästi kaikki ne asiat, mitä kotisivuille on tehty ja miksi asiat on toteutettu tietyllä tavalla. En esimerkiksi nauti yhteydenottolomakkeista, mutta pakko myöntää, että niistäkin on ollut hyötyä”, Mattila sanoo.

Kotisivu, joka tuo selvää rahaa

Mikko-Tapio Mattila kehuu kotisivun palvelevan autopeltikorjaamon yritystoimintaa, mikä on kaiken a ja o.

“Sivuilla kaikki toimii: löydettävyys, tavoitettavuus, mobiilikäytettävyys ja helppo yhteydenotto. Myös domain on tosi hyvä!”

Lisäarvoa tuo sivuilta kerättävä data, joka kertoo omaa tarinaansa siitä, miten tehty työ toimii.

“Datan avulla saamme selville, kuka sivuilla käy ja miten kävijät käyttäytyvät. Se on tärkeää tietoa, koska sen avulla voidaan kehittää oikeita asioita.”

Google, some ja kotisivut ovat se tämän päivän combo

Kun Autopeltikorjaamo Tapio Mattilan kotisivuprojekti oli saatu mallikkaasti maaliin, hän päätti kokeilla Tagomon kanssa myös Google-mainontaa. 

“Ihmisten tavoittaminen paikallisesti on meille se juttu ja Google-mainonta on tarjonnut sillä saralla merkittävää hyötyä. En olisi ikinä uskonut, että se voisi olla näin tehokasta kuin mitä tulokset ovat osoittaneet”, Mattila paljastaa.

Hän myöntää yllättyneensä siitä, kuinka vahvaa ammattitaitoa toimivan Google-markkinoinnin tekeminen vaatii.

“Tagomon kanssa olen oppinut paljon siitä, mitä kannattaa tehdä itse ja mitä ei. Markkinointi on vaativaa duunia. Jokainen yrittäjä voi valita, haluaako vähän tuloksia itse tehtynä vai oikeita tuloksia ammattilaisen tekemänä”, Mattila sanoo.

Tagomo-yhteistyö on vakuuttanut Mattilan siinä määrin, että viimeisimpänä hän päätti luottaa myös sosiaalisen median mainonnan Tagomon käsiin.

“Olin sitä pitkään miettinyt, että mainonnan pyörittäminen Instagramissa olisi pirun hyvä lisä, mutta minulla ei ole resursseja hoitaa sitä itse.”

Sosiaalisen median mainonta on lähtenyt lentoon vauhdikkaasti.

“Henkilökuntamme on ollut paljon esillä some-mainoksissa, minkä ansiosta meille on alkanut tulla kauppaa myös heidän kauttaan. Työntekijöiden ystävät ja sukulaiset ovat kyselleet korjauksia, mikä kertoo aika paljon siitä, kuinka hyvin mainokset ovat olleet näkyvillä”, Mattila kertoo.

“Aina kun tarvitsen markkinointiapua, kysyn Tagomolta”

Mikko-Tapio Mattila sanoo yhteistyön muuttaneen yrityksen arkea ja tuoneen paljon konkreettista hyötyä.

“Ehkä isoin juttu on tasainen työvirta. Se ei ole hiljentynyt mitenkään, vaikka maailmassa on tapahtunut matkan varrella mitä. Meillä on paikallisesti niin hyvä, toimiva setti, että sitä on vaikea horjuttaa. Moni alan toimija on joutunut lopettamaan, mutta me olemme saaneet kampitettua ongelmat.”

Hän arvostaa korkealle myös sitä, että Tagomolla ihmisillä on niin sanotusti kasvot.

“On hieno juttu, että voin tulla paikan päälle käymään asioita läpi. Tällaisella palvelulla on oikeasti arvoa. Olen vinkannut monelle yrittäjätutulleni, että kannattaa käydä kuuntelemassa, mitä Tagomolla on sanottavaa”, Mattila juttelee.

Mattila alleviivaa erityisesti Tagomon taitoa ymmärtää yrittäjän arkea.

“Te ihan oikeasti paneudutte asiakkaidenne asioihin. Siinä Tagomo on onnistunut 100-prosenttisesti.”

Jaa referenssi


Yksi tärkeistä tavoitteistamme on tehdä markkinoinnista ja mainonnasta ymmärrettävää

Me avaamme sinulle digimaailman salat ja tavat markkinoida tuloksekkaasti.

Ota rohkeasti yhteyttä ja kysy lisää!

Tagomo Pilotti

Selvitämme parhaat
mainoskanavat
yrityksellesi

Lue lisää ›

Google-mainonta

Mitä kaikkea
Google-mainonta
tarkoittaa?

Lue mainonnasta ›

Sosiaalisen median mainonta

Tuntuuko
somemainonta
vieraalta?

Me autamme ›

LinkedIn-mainonta

Tavoita
yrityspäättäjät
tehokkaasti

Tutustu tarkemmin ›

Pikayhteydenotto

Jätä yhteystietosi, soitamme sinulle ensi tilassa!

Soita Postia