Kotisivujen live-auditointi

Älä jää arvailemaan, vaan anna Tagomon kotisivuasiantuntijoiden tehdä analyysi kotisivujen toimivuudesta puolestasi! Ota yhteyttä ja sovitaan yhdessä sopiva ajankohta kotisivujesi analysoinnille.

Palvelevatko nykyiset kotisivuni asiakasta?

Sen lisäksi, että kotisivujen tulee näyttää hyvältä ja edustaa brändiäsi – sekä henkilöllä että yrityksellä, kotisivujen on täytettävä myös monta muuta rastia. Laadukkaat kotisivut eivät siis rajoitu vain kotisivujen ulkonäköön, vaan myös toiminnallisella ja sisällöllisellä puolella on suuri vaikutus siihen, mitä kotisivuillasi voit saavuttaa. 

Me Tagomolla haluamme tehdä digimarkkinoinnista ymmärrettävää kaikille. Tämän mission pohjalta olemme luoneet palvelun, jonka tarkoituksena on käydä nykyiset verkkosivusi läpi ja kertoa sinulle sekä läpinäkyvästi että rehellisesti, mitä niissä voisi jatkossa kehittää. Anna meidän asiantuntijamme auditoida nykyiset kotisivusi – lupaamme löytää vähintään yhden kehityskohdan, joka sinulle ei ole tullut vielä mieleen. Ai niin, palvelu itsessään on ilmainen!

Mitä asioita analysoimme, kun mietimme, ovatko verkkosivut varmasti ajan hermolla? 

  • Käytettävyys: Sivuston tulee olla intuitiivinen ja helppokäyttöinen. Tällä tarkoitetaan selkeitä navigointivälineitä, loogista sivurakennetta ja asiakasta palvelevaa käyttöliittymää.
  • Sisältö: Laadukas sisältö on kuningas. Sivustosi tulee tarjota ajankohtaista, relevanttia, arvokasta ja kiinnostavaa sisältöä sivuilla vieraileville – eli potentiaalisille asiakkaillesi. 
  • Hakukoneoptimointi (SEO): Jotta ihmiset löytävät verkkosivuillesi, on elintärkeää, että ne löytyvät hakukoneesta (ja vielä mieluiten Googlesta). Sen lisäksi, että sivustosi sisällön tulee olla kaikkia edellä mainittuja asioita, tulee sen olla myös hakukoneoptimoitua – eli kattaa avainsanat, joilla palveluitasi etsitään. Tämän lisäksi hakukoneoptimointiin kuuluvat myös erilaiset tekniset seikat, kuten sivuston latausnopeus, tekninen toimivuus, soveltuvuus mobiilikäyttöön ja paljon muuta.
  • Mobiilioptimointi: Valtaosa ihmisistä käyttää internetiä mobiililaitteilla. On siis tärkeää, että sivustosi toimii vähintään yhtä hyvin mobiilissa kuin tietokoneilla. 
  • Tietoturva: SSL-sertifikaatti, säännölliset päivitykset ja varmuuskopiot sekä salasanasuojaus ovat elintärkeitä elementtejä, jotta verkkosivusto pysyy suojassa mahdollisilta hyökkäyksiltä ja tietomurroilta. 
  • Analytiikka: Onko sivustollasi toimiva seurantaratkaisu, kuten Google Analytics? Jotta verkkosivustoasi voidaan jatkokehittää tai jos halutaan vaikkapa selvittää, mistä kanavista kotisivuillesi päädytään, tulee sivustolla olla seurantatyökalu asennettuna. 
  • Yhteystiedot: On tärkeää, että verkkosivustosi kautta asiakkaat voivat olla yhteydessä sinuun tai muihin henkilöihin, jotka auttavat asiakasta eteenpäin. Tämän edellytyksenä on tietysti se, että sivustoltasi löytyy ajankohtaiset yhteystiedot. 

Kuulostaako kattavalta? Tässä oli vain hyppysellinen asioita, joita käymme läpi, kun selvitämme kotisivujesi toimivuutta. Täytä alla oleva lomake ja varataan sopiva aika palaverille!

 


Kiinnostaako analyysi kotisivuistasi?

Asiantuntijamme käy kotisivusi läpi verkkotapaamisessa kanssasi.

Täytä alla oleva lomake ja olemme sinuun yhteydessä!

Yhteydenotto

Kellahden Kartano

Kellahden Kartano

“Tagomon tekemisestä huokuu vahva ammattitaito – voin aina luottaa siihen, että saan parhaat ehdotukset ja ratkaisut”

Useampaa brändiä pyörittävä Jukka Lankinen haluaa rakentaa Tagomon kanssa pitkäaikaista kumppanuutta. Yhteistyö on tuottanut tähän mennessä loistavia tuloksia.

Lue lisää ›

The System by Mikko Oy

The System by Mikko Oy

“Tagomon kotisivuprosessi on tehty todella helpoksi!”

Ennen Mikko Salon haasteena oli infon pirstaloituminen eri alustoille. Uusi sivusto paketoi monipuolisen palveluvalikoiman samaan osoitteeseen tyylillä.

Lue lisää ›

Autopeltikorjaamo Tapio Mattila

Autopeltikorjaamo Tapio Mattila

“Jokainen yrittäjä voi valita, haluaako vähän tuloksia itse tehtynä vai oikeita tuloksia ammattilaisen tekemänä”

Autopeltikorjaamoyrittäjä Mikko-Tapio Mattila halusi paikallisen markkinointikumppanin, joka todella osaa hommansa. Tagomo vastasi huutoon.

Lue lisää ›

Pikayhteydenotto

Jätä yhteystietosi, soitamme sinulle ensi tilassa!

Soita Postia