Google Shopping
Maailmanlaajuisesti noin 85 prosenttia maksullisen mainonnan kautta sivustolle saapuneista kävijöistä tulevat hakusanamainonnan ja Google Shoppingin kautta. Mutta mitä Google Shopping tarkoittaa?
Maailmanlaajuisesti noin 85 prosenttia maksullisen mainonnan kautta sivustolle saapuneista kävijöistä tulevat hakusanamainonnan ja Google Shoppingin kautta. Mutta mitä Google Shopping tarkoittaa?
Tiesitkö, että voit saada verkkokauppasi kaikki tuotteet yksityiskohtaisesti esiin Googlen hakukoneessa? Kun hakukoneen käyttäjä hakee verkkokaupassasi olevaa tuotetta, se nousee normaalien hakutulosten yläpuolelle kuvan sekä hinnan kera.
Tutkimuksen mukaan verkkokaupat ovat saaneet jopa kahdeksan kertaa paremman mainostuoton hyvin rakennetulla ja optimoidulla shopping-mainonnalla verrattuna geneerisiin tekstimuotoisiin mainoksiin (Jilt, 2019).
Google Shopping -mainonta vaatii asiantuntijuutta, sillä sen säätely on tiukempaa verrattuna muihin mainosmuotoihin. Lisäksi verkkokauppa-alustoja on käytössä lukuisia erilaisia, minkä vuoksi mainonnan käytännön toteutus vaihtelee eri sivustoilla. Sinun ei tarvitse kuitenkaan murehtia näistä asioista, sillä Tagomon osaavat ammattilaiset tutustuttavat sinut mielellään Google Shoppingin maailmaan. Ja mikä parasta: hoidamme toteutuksen avaimet käteen -pakettina.
Toteutamme kaikki Google Shopping -kampanjat aina sinulle mahdollisimman helposti ja asiakasystävällisesti. Esimerkiksi Google Merchant Centerin rakentaminen asiakkaalle on Shopping-prosessissa meidän vastuullamme.
Mainosasiakkaanamme sinulla on pääsy kaikkiin mainonnan toteuttamiseen vaadittaviin alustoihin. Mikäli yhteistyömme päättyy, kaikki tehty työ jää sinun käytettäväksesi.
Kiinnostaisiko yhteistyö? Niin meitäkin!
Paras ratkaisu mainontaan sijoitettujen eurojen tuoton selvittämiseen on toteuttaa 3 kuukauden Tagomo Pilotti Tagomon asiantuntijoiden kanssa! Pilottijakso toimii samalla myös oivana oppipolkuna markkinoinnin saloihin.
Tagomon tapa toteuttaa Google Ads -mainosratkaisuja on läpinäkyvä ja rehellinen. Teemme töitä aina asiakkaan omistamalla Google Ads -tilillä. Mikäli sinulla ei ole tiliä ennestään, perustamme sen puolestasi.
Kaiken tekemisemme pohjana on keräämämme data, jonka avulla tiliäsi jatkokehitetään jatkuvasti. Optimitilanteessa pääsemme kokeilemaan useita eri markkinointikanavia, joista valitsemme dataan perustuen ne kanavat, jotka tukevat liiketoimintaasi kaikkein parhaiten.
Työmme läpinäkyvyys perustuu myös siihen, että asiakkaanamme sinulla on koko ajan kaikki tarvittava tieto saatavillasi. Google-kampanjoiden data kertoo suoraan, mitä lisäarvoa tekemämme mainonta sinulle tuottaa.
Mainonnan tekijällä ja tekemisen laadukkuudella on kuitenkin merkitystä. Tagomo on Googlen virallinen yhteistyökumppani ja Googlen tunnustama toimija. Google-partnerina täytämme tietyt laatuvaatimukset ja sertifioinnit – meiltä saat aidosti laadukkaita Google-palveluja. Yhteistyökumppanuudellamme on myös etuja, joista sinäkin asiakkaanamme hyödyt: saamme Googlelta ensi käden tietoa parhaista toimintamalleista sekä erilaisia etuja asiakkaidemme käyttöön.
Aloitetaanko sinunkin yrityksellesi täyden palvelun Google-mainonta?
Olemme saavuttaneet partneruuden täyttämällä Googlen tiukat laatuvaatimukset toteuttamissamme Google-kampanjoissa. Tagomon tekemiä mainoksia näytetään Googlen verkostoissa yli 21,5 miljoonaa kertaa kuukaudessa. Huikeaa, eikö? Pelkästään Tammikuussa 2023 ohjasimme mainoksillamme asiakkaidemme sivuille yli 329 000 kävijää.
Mistä tietää, miten valita yritykselleen oikea markkinointikumppani? Me kerromme, miksi valita Tagomo.
Mitä kaikkea olemme saaneet aikaan? Tagomo palvelee yrityksiä yli sadalta eri toimialalta. Olemme valmiina hyppäämään mukaan sinunkin matkaasi!