Tutustu uusimpiin tuuliimme

Tsekkaa tarinoistamme, mitä Tagomolla tapahtuu.

Asiantuntija-artikkeli

Mikael Lahtinen

Oma asiakasrekisteri – yrityksesi kallein aarre

Olemassa olevat asiakkaat ovat yrityksesi arvokkain resurssi. Miksi et siis käyttäisi tätä kultakaivosta myös mainonnassasi?

Lue lisää ›

Uutinen

28.11.2024

Elastisen verkkosivut julkaistu EK2-levyn kunniaksi! 🎶

Keväällä 2024 Tagomon avainasiakasjohtaja Emma Lehtisaari ja suomiräpin suurmies Kimmo Laiho taiteilijanimeltään Elastinen päättivät käynnistää ainutlaatuisen verkkosivuprojektin. Elastisen huikean EK2-levyn julkaisun myötä, uusi verkkosivusto on julkaistu!

Lue lisää ›

Asiantuntija-artikkeli

Mikael Lahtinen

Performance Max – 4 vinkkiä optimaaliseen suoritukseen

Performance Max on ollut yksi Googlen eniten keskustelluista ja samalla myös haasteellisimmista kampanjatyypeistä viimeisen vuoden aikana.

Lue lisää ›

Asiantuntija-artikkeli

14.11.2024

Hyperlokaali kohdennus: Markkinoinnin kultakaivos vai turhaa trendipuhetta?

Hyperlokaalista kohdennuksesta on tullut mainonnan alalla suosittu käsite, mutta mitä se tarkalleen tarkoittaa, ja onko siitä yrityksille todellista hyötyä?

Lue lisää ›

Uutinen

12.11.2024

Ässien ja Tagomon yhteistyö laajenee

Tagomo on toiminut Ässien tyytyväisenä kumppanina jo useamman kauden. Yhteistyö tiivistyi entisestään, kun Ässien myyntijohtaja Teemu Tuomi ja Tagomon avainasiakasjohtaja Emma Lehtisaari vihkivät 1.11.2024 käyttöön Enersense Areenan D-päätyyn nousseen Tagomo-lavan. 

Lue lisää ›

Asiantuntija-artikkeli

Mikael Lahtinen

Tekoälyn rooli markkinoinnissa: Miten AI muuttaa pelikenttää?

Tagomolla olemme sitoutuneet hyödyntämään viimeisipiä trendejä ja työkaluja auttaaksemme asiakkaitamme menestymään jatkuvasti muuttuvassa digitaalisessa ympäristössä. Tässä artikkelissa käymme läpi, miten tekoäly muokkaa markkinoinnin maisemaa ja miten voit hyödyntää sen tarjoamat mahdollisuudet oman yrityksesi kasvattamiseksi.

Lue lisää ›

Asiantuntija-artikkeli

Mikael Lahtinen

Käyttäytymiseen perustuva mainonnan kohdentaminen - tee se oikein

Käyttäytymiseen pohjautuvan kohdennuksen perusteella mainostajat voivat näyttää kohdennettuja mainoksia, jotka vastaavat kuluttajan nykyisiä tarpeita ja käyttäytymistä.

Lue lisää ›

Tarina

29.05.2024

Tutustu Elinan tarinaan HR-harjoittelijana Tagomolla!

Elina Nieminen hyppäsi osaksi Tagomo Tribeä HR-harjoittelijana helmikuussa 2024.

Lue lisää ›

Asiantuntija-artikkeli Blogi Uutiset

Mikael Lahtinen

GEO-kohdentaminen digitaalisessa mainonnassa: Aliarvostettu avain kohderyhmäsi tavoittamiseen

Mainonta kehittyy jatkuvasti, ja mainostajat etsivät uusia tapoja tavoittaa yleisönsä tehokkaammin ja tarkemmin. Yksi tehokkaimmista työkaluista mainonnan arsenaalissa on GEO-kohdentaminen, eli maantieteellinen kohdentaminen.

Lue lisää ›

Asiantuntija-artikkeli Blogi

Mikael Lahtinen

Miten asiakkaat löytävät verkkokauppasi?

Toimivan verkkokaupan rakentaminen on ensimmäinen askel kohti menestystä. Mutta mitä toimiva verkkokauppa vaatii, entäpä seuranta ja ennen kaikkea miten asiakkaat löytävät verkkokaupan?

Lue lisää ›

Asiantuntija-artikkeli

23.02.2024

Digimarkkinoija, onko sinun satsattava tänä vuonna palvelinpohjaiseen seurantaan?

Digimainonta vie euroja samaan tapaan kuin ennenkin, muttei tuo enää yhtä hyviä tuloksia. Mistä on kyse? Onko palvelinpohjainen seuranta ratkaisu?

Lue lisää ›

Uutinen

31.01.2024

Uutiskynnys ylitetty! Yle noteerasi Tagomon tunti työpäivästä liikuntaan -edun

Koko firma kerää liikuntaedun hedelmät. Tämän me Tagomolla toki tiedämme, nyt pääsimme kertomaan siitä valtakunnan uutisvirtaan.

Lue lisää ›

Tiedote

11.01.2024

Tagomon ja Urheilugaalan lanseeraama Aikuisten Liikuntatunti on arvokas hyvinvointiteko

11. tammikuuta 2024 koettiin merkityksellinen hetki, kun valtakunnallinen Aikuisten Liikuntatunti -kampanja lanseerattiin Urheilugaalassa. Haaste on nyt heitetty – lähdetkö sinä mukaan?

Lue lisää ›

Tiedote

10.10.2023

Tagomo Studio tuo palveluvalikoimaan erilaiset audio- ja videotuotannot – yhteistyössä Tarinatalli

Tagomo on uuden aluevaltauksen äärellä solmittuaan yhteistyökumppanuuden helsinkiläisen tuotantoyhtiö Tarinatallin kanssa.

Lue lisää ›

Tarina

28.09.2023

Myyntityön konkari Annika Hohenthal paljastaa, miksi siirtyi suuryrityksen leivistä Tagomon riveihin

Tagomo sai tiimiinsä keväällä 2023 uuden vahvistuksen, kun Annika Hohenthal aloitti uudessa pestissään.

Lue lisää ›

Asiantuntija-artikkeli

27.04.2023

ChatGPT – hyödyllinen virtuaaliassistentti vai paljon puhetta tyhjästä?

ChatGPT on potentiaalisesti tämän vuosikymmenen mullistavin, julkisesti saatavilla oleva teknologisen kehityksen ilmentymä – ainakin tekstintuotannollisen tekoälyn saralla. Mutta onko työkalusta tällaisenaan oikeasti hyötyä, vai onko se vain paljon puhetta tyhjästä?

Lue lisää ›

Asiantuntija-artikkeli

31.03.2023

Valjasta kotisivujesi tekstisisältö rahanarvoiseksi apulaiseksi – nappaa tästä simppelit vinkit tekstin tuottamiseen!

Ei kai niillä nettisivun teksteillä nyt niin väliä ole? Kuka niitä edes lukee? Tämä artikkeli kertoo, miksi tekstisisältö ansaitsee paikkansa valokeilassa.

Lue lisää ›

Asiantuntija-artikkeli

02.03.2023

Videomarkkinointi osaksi brändiviestintää – kerromme nyt, mitä ovat videomarkkinoinnin trendit 2023

Jo vuosia markkinoinnin ammattilaiset ovat korostaneet videoiden merkitystä osana yrityksen ja brändin viestintää sekä markkinointia, mutta miksi?

Lue lisää ›

Tarina

24.02.2023

Tagomon hallitus vie yritystä kohti kasvutavoitteita kokeneen advisorin opein

Tagomon hallitus sai joukkoonsa vahvistuksen helmikuussa 2022, kun liike-elämän asiantuntija Hans Edin hyppäsi mukaan matkaamme.

Lue lisää ›

Uutinen

16.02.2023

Tagomo on vuoden 2022 parhaan verkkosivuston tekijä!

Tagomon tiimin alusta loppuun taiteilema jaajo.fi valittiin Suomen parhaaksi verkkosivustoksi Finnish Web Awards 2022 -kilpailussa.

Lue lisää ›

Tarina

26.01.2023

Tagomon vuosi 2022 oli hienojen hetkien tähdittämä

Huimaa kasvua, aplodeja kerännyt Bisnesluokka-konsepti, palkintomatka Espanjan auringon alle ja kierrepalloja, joista selvittiin.

Lue lisää ›

Tiedote

24.01.2023

Verkkosivusi tulokset suoraan silmiesi alle? – Tagomon raportit kehittyvät

Yksi meille tärkeimmistä päämääristä on tehdä markkinoinnista ymmärrettävää – kaikille. Tämä ajatus mielessämme olemme kehittäneet yrityksemme palveluita jo pidemmän tovin, ja tällä kertaa kehityksen koura on muotoillut asiakkaillemme lähtevät raporttipohjamme uuteen uskoon!

Lue lisää ›

Asiantuntija-artikkeli Huolenpito

Jari Salmi

“Mitä tarvitsee tehdä kotisivuilla, missä mikään ei muutu – rahastusta?”

Kun kotisivuille ei tehdä näkyviä muutoksia, tulee helposti sellainen olo, että maksaa turhasta. Mikä kotisivujen huolenpidossa oikein maksaa? Miten sen arvo kannattaa mitata?

Lue lisää ›

Asiantuntija-artikkeli

17.11.2022

Google Ads -mainostajantodennus – keitä tämä koskee?

Mikäli mainostat, tai aiot joskus mainostaa Google Adsissa, kannattaa oheiseen infopakettiin syventyä huolella. Ennemmin tai myöhemmin löydät itsesi ihmettelemästä alta löytyvän sähköpostin sisältönä saapuvaa ohjeistusta.

Lue lisää ›

Tiedote

17.11.2022

Tiedote: Mainostoimisto Tagomo Digital osti Suomen Luettelomedia Oy:n (Ludia) kotisivuliiketoiminnan

Mainostoimisto Tagomo Digital on ostanut Suomen Luettelomedia Oy:n (Ludia) kotisivuliiketoiminnan. Kaupan yhteydessä Tagomolle siirtyy 220 kotisivuasiakasta.

Lue lisää ›

Tarina

09.11.2022

Uusi ura koodarina – tutustu Millan mielenkiintoiseen tarinaan

Milla Kulmala päätti vaihtaa alaa ja hyppäsi rohkeasti itselleen uuteen maailmaan. Nyt hän on yksi tagomolaisista ja matkalla tulevaisuuden huippukoodariksi.

Lue lisää ›

Tarina

Aino Säteri

Antonin uramatka harjoittelijasta tuotantojohtajaksi

Anton Huovila kiinnostui markkinoinnista jo nuorena poikana. Tagomolla tuo innostus ja matkan varrella kertyneet opit siivittivät hänet huippupestiin.

Lue lisää ›

Asiantuntija-artikkeli

Emma Lehtisaari

Hei yrittäjä, älä uppoa kriisin mukana!

Epävarma maailmantilanne talouden näkökulmasta koskettaa takuulla enemmän tai vähemmän jokaista suomalaista yritystä.

Lue lisää ›

Asiantuntija-artikkeli

Mikael Lahtinen

Mainoseurot tuottamaan sosiaalisessa mediassa

Tuntuuko sosiaalisen median mainonta vaikealta ja monimutkaiselta? Eurot valuvat, mutta hyötyä ei näy? Ei hätää, olet siis oikeassa paikassa!

Lue lisää ›

Asiantuntija-artikkeli

Tea Lundell

Mainonnan optimoinnin avulla löydämme muuten hukkaan heitetyt mahdollisuudet

Riittääkö, että mainokset tehdään muutaman kerran vuodessa sesongin mukaan ja annetaan sitten rullata omalla painollaan?

Lue lisää ›

Pikayhteydenotto

Jätä yhteystietosi, soitamme sinulle ensi tilassa!

Soita Postia